Zmiany w Regulaminie konsultacji społecznych
Na sesji Rady Miasta Torunia w dniu 22 marca 2018 r. został uchwalony nowy Regulamin konsultacji społecznych (uchwała nr 835/18). Zgodnie z zapisami Regulaminu należy nie rzadziej niż raz na cztery lata zweryfikować jego zapisy i ewentualnie zaktualizować. W 2017 r. Rada Społeczna ds. Konsultacji Społecznych przeanalizowała treść regulaminu i zaproponowała modyfikacje jego zapisów. Następnie, w drugim etapie procedury, poddano propozycje Rady konsultacjom społecznym, które odbyły się styczniu 2018 r.
W efekcie tych działań powstał dokument zawierający zmiany w pozycjach Regulaminu, dotyczące w szczególności nastepujących zagadnień:
- publikowanie informacji i uzasadnienia o nieuzwględnieniu wniosku o przeprowadzenie konsultacji,
- zaktualizowanie katalogu zadań Rady Społecznej ds. Konsultacji Społecznych,
- określenie minimalnego czasu na składanie uwag w ramach konsultacji społecznych,
- doprecyzowanie zasad powoływania Rady Społecznej w niepełnym składzie.
Z nowym Regulaminem konsultacji społecznych można zapoznać się TUTAJ.
Kalendarz konsultacji społecznych
Kwiecień 2024
po | wt | śr | cz | pt | so | nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
|
|
|
|