Przedłużamy Długą
Miejski Zarząd Dróg zlecił opracowanie dokumentacji budowy odcinka ul. Długiej od Szosy Chełmińskiej do ul. Św. Józefa. Przygotowano propozycję rozwiązań drogowych, o której chcemy porozmawiać z mieszkańcami.
Na obszarze planowanej inwestycji obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego przyjęty uchwałą nr 63/15 Rady Miasta Torunia z dnia 16 kwietnia 2015 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Szosa Chełmińska, Żwirki i Wigury oraz Św. Józefa. Założenia tego planu zostały uwzględnione w koncepcji.
Torunianie zgłosili wiele uwag w sprawie budowy ul. Długiej. Większość sugestii zgłoszonych przez mieszkańców została ujęta w projekcie.
Zgodnie z przygotowaną koncepcją konsultowany odcinek ul. Długiej uwzględnia:
- budowę jezdni wraz z infrastrukturą dla pieszych i rowerzystów
- budowę miejsc postojowych
- elementy uspokojenia ruchu na jezdni przy przejściach dla pieszych i przejazdach rowerowych
- wykorzystanie możliwie największej ilości zieleni istniejącej
- budowę kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogowego
Przyjdź na spotkanie
Zapraszamy na spotkanie, na którym odpowiemy na pytania i wątpliwości mieszkańców związane z budową odcinka ul. Długiej
1o maja 2016 r. (wtorek) godz. 17.00 Szkoła Podstawowa nr 5 ul. Żwirki i Wigury 1
Napisz do nas
Jeśli nie możesz być na spotkaniu prześlij nam swoją opinię do 16 maja 2016 r. na adres konsultacje@um.torun.pl
Do pobrania
- Koncepcja budowy odcinka ul. Długiej od Szosy Chełmińskiej do ul. Św. Józefa
- Raport z przeprowadzonych konsultacji wraz z ostateczną koncepcją budowy odcinka ul. Długiej
Konsultacje społeczne prowadzi Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji Urzędu Miasta Torunia, tel. 56 611 86 73, mail: konsultacje@um.torun.pl
Kalendarz konsultacji społecznych
Maj 2024
po | wt | śr | cz | pt | so | nd |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|