Reklama w przestrzeni miejskiej
Od 11 września 2015 r. obowiązują nowe przepisy prawne dotyczące wzmocnienia narzędzi ochrony krajobrazu, dające władzom miast i gmin możliwość wprowadzenia regulacji dotyczących ochrony pejzażu miasta i poprawy jego estetyki.
Korzystając z nowych uprawnień Rada Miasta Torunia podjęła uchwałę nr 198/15 z dnia 17 grudnia 2015 r. w sprawie przygotowania projektu uchwały ustalającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane, dla miasta Torunia.
Miejska Pracownia Urbanistyczna w Toruniu chce poznać opinie mieszkańców na temat postrzegania reklamy zewnętrznej w przestrzeni miejskiej, jej formy i kształtu. Państwa odpowiedzi będą stanowiły ważny głos w dyskusji nad przygotowaniem uchwały ustalającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń.
Zapraszamy do wypełnienia krótkiej ankiety, która będzie dostępna do 20 marca.
Do pobrania:
Kalendarz konsultacji społecznych
luty 2025
po | wt | śr | cz | pt | so | nd |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
|
|